Популярные обращения - Ясли сад №520
Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Популярные обращения

Пытанне:
Каким образом разрабатывается меню для детского сада?
Адказ:     Складаецца сутачны рацыён харчавання, пачынаючы з абеду, у склад якога
ўваходзяць максімальную колькасць прадуктаў: ​​мяса, рыбы, гародніны і т. д.,
Астатнія прадукты размяркоўваюцца на сняданак, падвячорак і вячэру. У меню
пераважна стравы, прыгатаваныя на пару або тушеные. Асноўная ўвага
надаецца энергетычнай каштоўнасці страў. Праводзіцца С-вітамінізацыя трэціх
страў.
Рацыён плануецца разнастайны, не дапускаецца паўтор аднаго 
стравы на працягу 1 - 2 дзён.      Распрацоўваецца 2-х тыднёвае меню з улікам: 1.Норм харчавання на 1-га дзіцяці 2.Соответствие сезоннасці 3.Учитываются рэкамендуемыя аб'ёмы страў 4.При складанні меню за аснову бярэцца рэкамендуемы Міністэрствам
гандлю Рэспублікі Беларусь "Зборнік тэхналагічных карт страў і
вырабаў для дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту". 5.Пры 12 гадзінным знаходжанні выхаванцаў у дашкольнай установе
ажыццяўляецца 4-х разавае харчаванне.

   

Пытанне:
Как организовать занятия с дефектологом в саду?
 Адказ:     Залічэнне дзяцей у пункт карэкцыйнай педагагічнай дапамогі (ПКПП) для 
заняткаў з настаўнікам-дэфектолагам ажыццяўляецца ў адпаведнасці з
Палажэннем аб ПКПП дашкольнай установы.
У канцы навучальнага года настаўнік-дэфектолаг праводзіць дыягнастычнае 
абследаванне дзяцей і выяўляе тых, хто мае патрэбу ў карэкцыйнай
педагагічнай дапамогі. Гэтыя дзеці праходзяць паглыбленае
псіхолага-медыка-педагагічнае абследаванне ў цэнтры
карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі (далей - ЦКРНіР) з мэтай
удакладнення структуры, ступені цяжару парушэння і вызначэнні адэкватных
умоў арганізацыі навучальнага працэсу.


  

Пытанне:

Могут ли отчислить ребенка из детского сада, если он часто пропускает его без уважительных причин?

Адказ:

 

П / п 5.6. п. 5 арт. 79 Кодэкса РБ аб адукацыі вызначана, што датэрміновае спыненне 
адукацыйных адносін па ініцыятыве ўстановы дашкольнай адукацыі ажыццяўляецца ў
выпадку працяглага адсутнасці (больш за 30 дзён) без уважлівых прычын на занятках
на працягу навучальнага года.

      Кіраўнік установы дашкольнай адукацыі мае права самастойна ў кожным асобным выпадку (з улікам канкрэтных абставін) вырашаць пытанне аб тым, ці з'яўляюцца тыя ці іншыя прычыны адсутнасці выхаванцы ва установе дашкольнай адукацыі паважлівымі. Заява бацькоў абавязкова. Рашэнне аб захаванні месца выхаванцы ва установе дашкольнай адукацыі прымаецца ў інтарэсах дзяцей.

    У выпадку ўзнікнення рознагалоссяў гэтае пытанне вырашаецца кіраваннем па адукацыі, на тэрыторыі якога знаходзіцца ўстанова дашкольнай адукацыі, якое наведвае дзіця.

На практыцы уважлівымі прычынамі прызнаюцца такія абставіны, якія аб'ектыўна 
перашкаджаюць законным прадстаўнікам выхаванца (бацькам) прывесці свайго дзіцяці ва
ўстанову дашкольнай адукацыі, напрыклад:
  • хвароба дзіцяці або яго знаходжанне на санаторным лячэннi;
  • знаходжанне дзіцяці на хатнім рэжыме;
  • каранцін;
  • наяўнасць лістка часовай непрацаздольнасці ў законных прадстаўнікоў выхаванца (бацькоў);
  • адпачынак законных прадстаўнікоў выхаванца (бацькоў) або блізкіх сваякоў;
  • службовая камандзіроўка законных прадстаўнікоў выхаванца (бацькоў);
  • выходныя дні законных прадстаўнікоў выхаванца (бацькоў), у тым ліку пры слізгальным графіку працы, пры прадастаўленні дадатковага свабоднага ад работы дня ў тыдзень маці ў адпаведнасці з артыкулам 265 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь;
  • калi не працуе арганізацыя (падраздзялення), у якой працуюць законныя прадстаўнікі выхаванца (бацькі);
  • часовая страта працы па незалежных абставінах законнымі прадстаўнікамі выхаванца (бацькамі);
  • летні аздараўленчы перыяд (да 90 дзён); вакацыі;
  • прадпісанні санітарна-эпідэміялагічнай службы аб закрыцці установы дашкольнай адукацыі;
  • наступ надзвычайных абставінаў, у тым ліку часовае прыпыненне працы транспарту;
  • непрадбачаныя сямейныя абставіны (пераезд, смерць ці хвароба блізкіх сваякоў і інш.); заяву законных прадстаўнікоў выхаванца (бацькоў) і інш.